Annonse

Mye å ordne i høst?
Her er alt du trenger til aktive dager i barnehagen

Har du en liten eventyrer i hus? Her har du en huskeliste med alt du trenger – til markedets laveste priser.

Verden trekker pusten dypt og alt starter på nytt – høsten kommer. Det kan føles som om tiden bare flyr av sted når vi ser hvor fort de små vokser.

Er du forelder til en eventyrer som har vokst ut av tøyet sitt i sommer? Da har vi gode nyheter. Prisjakt har nemlig kåret Sportmann til årets nettbutikk åtte år på rad – og de har kjapp leveringstid!

Her har vi samlet noen av Sportmanns favorittprodukter, som både er rimelige og av god kvalitet.

Barnehagepakka

699,-

Når regnet plasker ned og søledammene frister, er Barnehagepakka gull! Dressen er varm, vindtett og vannavstøtende. Regnsettet er utformet med en avtagbar hette, glidelås, stormklaff og elastiske seler, for ikke å glemme en matchende sydvest.

Et par fleece-forede regnvotter holder barnets hender varme og tørre, og refleksselen gir økt synlighet. Nå trenger du bare en barkebåt.

KJØP PAKKEN HER!

Joggedress til lek og moro!

199,-

Myke klær er viktig når lek og moro står på dagsplanen. Genseren kommer i to farger; rosa og gråmelert.

Buksen har elastikk og snøring i midjen, og ribb i nedkant, for en behagelig og justerbar passform. Perfekt antrekk for en dag på oppdagelsesferd!

KJØP JOGGEDRESS HER!

Gummistøvler til søledam

299,-

Små føtter som skal utforske verden må ha gode sko. Tretorn gummistøvler passer perfekt til regnværsdager. Innvendig fôr i mikrofleece sørger for at de små føttene holder seg varme og tørre i både regn, slaps og snø.

KJØP GUMMISTØVLER HER!

Ergobio sko

299,-

Til fine høst- og vårdager er det lurt å gå for Ergobio sko. Skoene er laget av pustende materialer som holder føttene tørre og friske hele dagen, og de er spesielt utviklet med fokus på ergonomi og komfort for aktive barn. Nå mangler du bare kritt så kan dere hoppe paradis.

KJØP SKO HER!

Fleecesett til kalde dager

149,-

Ingenting er som å krype inn i et mykt og behagelige fleecesett når dagene blir kaldere. Dette settet kommer i tre farger og er designet med barnas komfort i tankene.

Genseren er utstyrt med en deilig høyhals og glidelås, mens buksen har en behagelig elastikk i midjen, som gjør at den passer til travle dager i klatrestativet, men også rolige øyeblikk i kosekroken.

KJØP FLEECE HER!

Utstyr til eventyr

Uten mat og drikke duger helten ikke, og det er en grunn til at vi sier det. En liten eventyrer må ikke glemme å ta gode pauser på tur. Heldigvis har Blafre alt dere trenger til turen.

Her er noen av våre favoritter:

Blafre barnesekk 8,5L

149,-